Tuesday, October 23, 2007

A Beautiful film - Lust, Caution

Finally, I went and watched Lust, Caution at Palace IFC tonight.
一點也不悶...很好看! 完場時都唔覺坐了2.5 hours. 女主角湯唯演得很好!
背景音樂 A+! 我自己一個人睇的! :)



在船上遇到一個怪人! 他跟住我到落船!! 好在..我打發咗佢!

係南記食咗碗麵, 麻麻哋.
返到屋企煲 mixed veggie soup!

5 comments:

Steve said...

Is it any good?

Stella Bella said...

yeah very good! :)

娜娜夢 said...

aiya~ 一個人看? 可以叫我地陪你呵~~

那怪人跟蹤你做什麼呀? 以後你要小心一點啦~ 我想知道... 你怎打發佢呀?

Anonymous said...

我跟同屋一齊睇呢個電影: 雖然係第一次佢去戲院睇中文電影, 不過佢好鍾意! (老老實實講, 我只係想睇梁朝衛, 不過全部電影真係好睇!!)

:)

Souxie

Stella Bella said...

我想追字慕會有一點兒麻煩? (對外國入)

套戲真係好睇, 拍得又靚, 梁朝偉同湯唯都演得好好. 兩個付出好多努力+辛苦. 讚!

當然..李安都超讚!

好可惜是...美國票房不太好!